maanantai 16. huhtikuuta 2012

Hain tämän paketin jo perjantaina. Superkiireisen viikonlopun vuoksi, ehdin vasta nyt kertoa siitä. Jokainen paketti on ollut iso yllätys. Jokainen paketti on saanut minut hymyilemään, kuten tämäkin. Paketti sisälsi Novitan yönsinistä Bambino-lankaa kolme kerää. Ihanan pehmeää merinovillaa, jonka voi jopa pestä koneessa. Tumman suklaan värinen vyyhti ohutta villalankaa lennähti jo tuolin selkänojalle kerittäväksi. Se kiljahti heti halunsa tulla joksikin ihanan rouheaksi käyttöneuleeksi. Rehti ja juureva patalappu pääsee tositoimiin keittiössä. Värit ovat kovasti mieleeni. Liikkissuloinen sukka oli livahtanut pakettiin jäniksenä. Saa nähdä, seuraako suku perässä mukana. Väriterapiasta huolehtivat helmet, joita tyttärenikin jo hipusteli. Sovimme hänen kanssa sovinnollisesta yhteiskäytöstä. Kiitos Sny-Esmerelda taas ihanasta paketista. Kirjeesi etenkin oli <3.

2 kommenttia:

  1. Ja mä kun pelkäsin pahinta! Hupsu minä! Minä ja minun hupsut pelkoni! Tässä sen näkee. Sain idean laittaa korut, kun kerroit tyttäristäsi. En tietenkään ollut varma iästä. Siksi olin hermona. Mutta jos aikuisella on oikea värivuodenaika, se koru voi sopia myös aikuiselle. Luultavasti silloin pitäisi olla Talvi. Minä olen Kevät, eivätkä ne värit siinä korussa sopisi minulle yhtään.

    VastaaPoista
  2. Meinaa jo harmittaa, kun viimeinen paketti kohta lähtee täältä. Mietin tässä, pitäisikö paiskata vielä välimuistamisellakin. Vai pistäiskö vaan salaa jäniksinä pakettiin? Äh, en mä voi olla niin luihu! Emo repis tukkansa juurineen, jos mä sen tekisin. Mutta katsotaan, miten tässä lopulta käy. En ole unohtanut sinua, en toki. Paljon olet mielessäni ollut. Toivottavasti tuleva paketti miellyttää.

    VastaaPoista